fredag, februari 20, 2009

Skavlan och Bitte Bus

Den 5/3 så är det dax att dra till Stockholm för att vara med på inspelningen av det sista programmet med Skavlan, så himla roligt ska det bli och jag tar med en norsk vän, efter inspelningen blir det till att äta och dricka gott.

Men just när man lämnar byn så hittar min gode vän BitteBus på något helt otroligt roligt och kreativt ursinnigt häftigt, och jag kan inte vara med, snacka om att jag nu har en delad intressekonflikt med mig själv och mitt stora boknörd samlar läsar aldrig kasta/slänga/elda en boknojja.
För er som är kvar i närheten av Mariefred den 5/3 vid tolv tiden så njut och läs, själv finner jag inga ord.
Kolla in länken
http://storabokbytardagenimariefred.com/

För er som bor i Strängnäs kommun det kan vara värt ett besök i Mariefred.
Ta med dig en bok som du inte vill läsa igen, och få kanske en nästan ny bok med dig hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bitte du gör väl om detta nästa år, SNÄLLA

Cattis Zetterwall sa...

Nu får jag hitta på nått för att bli av med pocketböckerna!