måndag, december 15, 2008

En utmärkelse


Igår kväll när jag summerade året som gått, så som vanligt efter en stunds tankar Hur går vi vidare efter nyår, vilken syn har vi på de minsta i vår kommun. Hur går vi vidare.. Till slut gick jag upp och knäppte på min dator och utflöde kom det i form av lite frågor i word dokument, trycker på spara, men tänker nog kolla bloggen lite...

Och när jag vandrat runt bland bloggarna så ser jag en hälsning från http://bittesbus.wordpress.com/ som skriver så här! Du har en utmärkelse att hämta på min blogg!
OBS!!(Tyvärr vet jag inte hur man gör för att fixa till så att det räcker med att trycka på Bittes Bus, men min händiga dataman kommer hem 16.30 så då får han fixa detta//Cattis).

Så här skriver Bitte på sin blogg.

"Cattis ger sig inte förrän alla barn har det så bra det bara går".

Tusen tack Bitte jag blev så glad i själen och ända in i hjärteroten.

Tack//Cattis

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var så lite så ;-)
Jag klippte mig hos Camilla på Frisör Milton. Prova där!

Anonym sa...

Det var så lite så ;-)
Jag klippte mig hos Camilla på Frisör Milton. Prova där!

Cattis Zetterwall sa...

Tack snälla söta du.

Skall nu sammanställa frågor som ramlat in på mailen till Kommunfullmäktige från oss medborgare

Kram //Cattis

Heléne Eriksson sa...

It-mamma: Det finns en ikon som ser ut som en kätting i menyn som är ovanför fältet där du skriver inlägget . Markera ordet du vill ha länkat, klicka på ikonen och skriv sedan in adressen i pop-upen. Häpp!

Annars kan du kika här och lära dig koda.

Cattis Zetterwall sa...

Hej Ungen min!
Tänkte just att någon skulle hjälpa mig, v kul att det blev du mitt barn.

jag tycker det är så skojsigt att lära mig bloggeriet.

Nu skall jag dra till Strängnäs för att vara lite jobbig igen.

Hästen är nu sig själv igen-

Kram och tack
Mamma Cattis

Anonym sa...

Det är tur för barnen att såna som du finns. Människor som inte är rädda för att vara jobbiga, människor som orkar vara jobbiga och vara en röst för de som inte kan göra sig hörda.

Anna